Lösningar

Har ni många system och enheter som ska synka?

Med OptoSweden får du hjälp hela vägen med planering, utveckling, uppstart, utbildning, support och vägledning även när ni är igång. Ni väljer de delar som ni vill ha och behöver idag. Det finns sedan möjlighet att lägga till tjänster om ni ex starta nytt kontor eller utökar er verksamhet.

Samla all er data hos oss. Vi erbjuder en unik lösning som passar er.

Dokumenthantering

Vi förenklar all hantering av dina dokument, gör dem tillgängliga till alla när som helst på dygnet och vart som helst i världen. Jobba från vilken enhet du vill.

 

Fakturahantering

Att förenklar all hantering av dina leverantörsfakturor, kundfakturor, omkostnadsfakturor och e-fakturor såsom EDI och XML, gör din vardag enklare och tidseffektiv.

Orderhantering

Vi hjälper dig att automatisera, digitalisera och effektivisera din orderhantering. Gör den tillgänglig när som helst på dygnet och vart som helst i världen. Jobba från vilken enhet du vill

Scanning

Vi använder oss av de största på marknaden (Fujitsu, Kodak Alaris, Ricoh, Avision, InoTec (Scamax), ScanOptics, Microbox och mjukvaran DpuScan från Janich&Klass) för att du ska få högsta kvalité. 

e-faktura

Skickar och ta emot e-faktura enkelt, snabbt och säkert. Vi hanterar självklart dina e-fakturor enligt lagkrav. Säkra upp för PEPPOL och GDPR. Självklart är vi en VAN operatör. 

 

API integration

API levererar information. Ni bestämmer själva hur den presenteras och används.

Med vårt API får du möjlighet att använda information från våra system i ditt företags- och affärssystem på ett säkert och smidigt sätt. 

AI

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Arkivering

Vi lagrar dina dokument och information automatiskt så du kan dela, ha åtkomst när som helst på dygnet och vart som helst i världen. Du bestämmer vem som kan se vad, hur och när. Minimerar risken för att dokument går förlorade om någon blir sjuk, slutar eller vid brand.

Outsourcing

Vi förenklar all hantering av dina dokument, gör dem tillgängliga till alla när som helst på dygnet och vart som helst i världen. Jobba från vilken enhet du vill.

 

Mailroom

Att förenklar all hantering av dina leverantörsfakturor, kundfakturor, omkostnadsfakturor och e-fakturor såsom EDI och XML, gör din vardag enklare och tidseffektiv.

Dashboard

Tjänsten som hjälper dig att förstå och följa din data.Du får full kontroll över dina inkommande dokument, kan se vart i processen och till vilket bolag/flöde de hör till.  Outsourcar du tjänster kan du nu lätt följa vart dina fakturor och dokument befinner sig.

Attestsystem

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Vad kan vi hjälpa dig med?   BOKA GRATIS RÅDGIVNING